Tohtorinhattuja pinossa

Väitös (sosiologia): VTM Laura Salonen

08.10.2020 12:00

INVESTin erikoistutkija, VTM Laura Salonen esittää väitöskirjansa ”Processes of long-term work disability and socioeconomic disparities: Unwinding the roles of family background, sickness absence, and psychosocial work environment” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa torstaina 8.10.2020 klo 12.00 (Turun yliopisto, Publicum, Pub 1 -luentosali, Assistentinkatu 7, Turku).

Vastaväittäjänä toimii dosentti Pauli Forma (Varma) ja kustoksena professori Mikko Niemelä (Turun yliopisto). Tilaisuus on suomenkielinen. Väitöksen alana on sosiologia.

Koronavirustilanteen vuoksi väitöstilaisuuden yleisömäärä paikan päällä on korkeintaan 50 henkilöä.

Tilaisuutta on mahdollista seurata etäyhteyden välityksellä linkistä: https://utu.zoom.us/j/66832582938

Linkki väitöskirjaan

Turun yliopisto seuraa aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita. Yliopisto päivittää ohjeitaan tilanteen mukaan. Ohjeet ja linkit löytyvät osoitteesta: utu.fi/koronavirus