Opiskelijoita Publicum-rakennuksen aulassa. / Students in the Publicum building lobby at the University of Turku.

Hae DPInvest-tohtoriohjelmaan

Tohtoriohjelma kouluttaa uusia eriarvoistumisen, interventioiden ja hyvinvointiyhteiskunnan tutkimuksen osaajia. Hae ohjelmaan viimeistään 16.9.2022.

Eriarvoistumisen, interventioiden ja hyvinvointiyhteiskunnan tutkimuksen tohtoriohjelma (DPInvest) on Turun yliopiston tutkijakouluun kuuluva monitieteinen ja laaja-alainen tohtoriohjelma. Tohtoriohjelman tieteenalat ovat sosiologia, psykologia ja lastenpsykiatria. Tohtorikoulutettavat suorittavat tutkintonsa yhteiskuntatieteelliseen tai lääketieteelliseen tiedekuntaan.

Voit hakea DPInvestiin sekä tohtorintutkinnon opiskeluoikeutta että väitöskirjatutkijan määräaikaista työsuhteista tehtävää.

Tohtoriohjelmassa sovelletaan yhteiskuntatieteellisen tai lääketieteellisen tiedekunnan valintaperusteita ja hakuohjeita. Haku ohjelmaan on käynnissä 29.8–16.9.2022. Ohjelma on englanninkielinen.

DPInvest on osa hyvinvointiyhteiskunnan tutkimuksen lippulaiva ja tutkimuskeskus INVESTiä. INVESTin tavoitteena on tasa-arvoisempi, paremmin kohdistettu, ennakoivampi ja taloudellisesti ja sosiaalisesti kestävä hyvinvointimalli.

Lisätietoja:

Hakuilmoitus

Eriarvoisuuden, interventioiden ja hyvinvointivaltion tutkimuksen tohtoriohjelma DPINVEST

Turun yliopiston tutkijakoulu (UTUGS)